دانلود رایگان پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر

دانلود رایگان پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر

دانلود رایگان پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر

دانلود رایگان پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر

  • ۰
  • ۰

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر



از یادگیری اطلاعات جدید لذت میبرم.
۱۶-یادگیری برایم بسیار مهم است.
۱۷-از چالش )تقابل و برخورد افکار در موضوعات علمی( لذت میبرم.
۱۸-از مطالعه کردن لذت میبرم.
۱۹-نسبت به باورهای جدید و نو، دیدگاه انتقادی دارم.
۲۰-دوست دارم قبل از تصمیم گیری به جمع آوری اطلاعات بپردازم.
۲۱-دوست دارم از فعالیتهای خود را ارزیابی کنم.
۲۲-من نسبت به عقاید و باورهای جدید با گشودگی عمل میکنم.
۲۳-از اشتباهات خودم درس میگیرم.
۲۴-دانستن چرایی مسائل، برایم مهم است.
۲۵-وقتی نتوانم مشکلی را حل کنم، از دیگران درخواست کمک میکنم.۳

پرسشنامه سنجش خودراهبری در یادگیری دانش آموزان (SDL) - سایت علمی و ...SDL3 آگوست 2015 ... فیشر و همکاران (2001) پرسشنامه سنجش خودراهبری در یادگیری دانش آموزان (SDL) را  ساختند. با خرید و دانلود این فایل روایی و پایایی و نمره گذاری آن را ببینید.
بررسی وضعیت موجود مهارت های یادگیری خود راهبر در دانشجویان پزشکیPDFﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﺳﺎزی داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن ﺑﺮای ﻛﺴﺐ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﻻزم ﺑﺮای ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻜﻲ از اﻫﺪاف ﻧﻬﺎﻳﻲ  ﻛﻮرﻳﻜﻮﻟـﻮم ﻫـﺎی آﻣﻮزﺷـﻲ ﺑﺎ. ﺷـﺪ . ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺑﺮرﺳﻲ ... اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ. -. ﻣﻘﻄﻌﻲ. در. 182 . ﻧﻔﺮ از داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن ﭘﺰﺷﻜﻲ. (. ﻣﻘﺎﻃﻊ ﻋﻠﻮم ﭘﺎﻳﻪ، ﻓﻴﺰﻳﻮﭘﺎﺗﻮﻟﻮژی، ﻛﺎرآﻣﻮزی. ) داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺗﻬـﺮان ﺑـﺎ.  اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ. آﻣﺎدﮔﻲ ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮد راﻫﺒﺮ. ﻓﻴﺸﺮ اﺟﺮا ﺷﺪ . داده ﻫﺎ ﺑﺎ. ﻛﻤﻚ. ﻧﺮم اﻓﺰار. SPSS19.


پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران - آرمیتاarmita.xyz/search/پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران 2001مفهوم یادگیری خود-راهبر (sdl),  مفهومی است که مربیان برای سالهای طولانی آن را مورد بررسی و بحث قرار داده اند.sdl ....  است این پرسشنامه کاملا استاندارد بوده و همراه با پایایی و روایی و شیوه نمره گذاری  سوالات ارائه شده است در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه یداری و  نمایید.
اعتباریابی مقیاس آمادگی برای خودراهبری در یادگیری برای دانشجویان ...PDFﺗﺪوﻳﻦ ﻣﻘﻴـﺎس ﮔـﺎﮔﻠﻴﻠﻤﻴﻨﻮ ﺗـﺎ ﺑـﻪ ﺣـﺎل ﺳـﺎﺧﺘﺎر ﻋـﺎﻣﻠﻲ و. ﺳﺎزه. ﻫﺎ. ی زﻳﺮﺑﻨﺎﻳﻲ ﻧﻈﺮی آن ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﻌﻨﺎداری  ﻣـﻮرد. ﻣﺪاﻗﻪ و اﻧﺘﻘﺎد ﻗـﺮار ﮔﺮﻓﺘـﻪ اﺳـﺖ. ). 6(. ﺷﻜﺴـﺖ ﺗـﻼش. ﻫـﺎ. ی. ﻣﻜﺮر ﺑﺮای ﺗﻜﺮار ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻫﺸﺖ ﻋﺎﻣﻠﻲ  ﻣﻘﻴﺎس ﮔـﺎﮔﻠﻴﻠﻤﻴﻨﻮ. ﻛــﻪ. ﺗﻮﺳــﻂ وی ﭘﻴﺸــﻨﻬﺎد ﺷــﺪه ﺑــﻮد، ﻧﮕﺮاﻧــﻲ. ﻫــﺎ. ﻳﻲ. را در. ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ رواﻳﻲ ﺳﺎزه اﻳـﻦ  ﻣﻘﻴـﺎس اﻓـﺰاﻳﺶ داد. 10(. ﺗـﺎ. ). 13. ﺗﺪوﻳﻦ و اﻋﺘﺒﺎرﻳﺎﺑﻲ ﻣﻘﻴﺎس آﻣﺎدﮔﻲ ﺑ. ﺮای ﺧـﻮدراﻫﺒﺮی در. ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻓﻴﺸﺮ،.


SID.ir | هنجاریابی مقیاس آمادگی یادگیری خودراهبری در دانشجویان رشته ...SID.irزمینه و هدف: مقیاس آمادگی یادگیری خودراهبری فیشر و همکاران یک ابزار خودسنجی است  که شامل 52 گویه می باشد. هدف پژوهش حاضر، هنجاریابی مقیاس آمادگی یادگیری  خودراهبر در دانشجویان پرستاری بود. روش کار: جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان  دانشکده پرستاری و مامایی بودند. از این میان با استفاده از نمونه گیری طبقه ای  نسبتی (بر ...
هنجاریابی مقیاس آمادگی یادگیری خودراهبری در دانشجویان رشته ...PDF22 مارس 2002 ... مقیاس. آمادگی. یادگیری. خودراهبری. بود . رو. ش. پژوهش،. توص. فی. ی. از. نوع. مطالعات.  روان. سنجی. بود. به. منظور. احراز. روایی. پرسشنامه. از. روایی. محتوایی. و .....  پرسشنامه. بود . داده. ها. از. طریق. پرسشنامه. آمادگی. یادگیری. خودراهبری. Fisher. و.  همکاران. جمع. آوری. شد . تجزیه. و. تحلیل. داده. ها. در. این. پژوهش. روایی. محتوا،.


بررسی آمادگی یادگیری خود-راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ...PDF30 سپتامبر 2013 ... آدرس اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ. : negahbant@yahoo.com. ﭼﻜﻴﺪه. ﺳﺎﺑﻘﻪ و اﻫﺪاف. : ﺗﻮﻟﻴ. ﺪ. ﻓﺰاﻳﻨﺪه اﻃﻼﻋﺎت ﺳﺒﺐ  ﻛﻮﺗﺎﻫﻲ ﻋﻤﺮ داﻧﺶ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺷﺪه. اﺳﺖ،. ﻟﺬا داﻧﺸﺠﻮﻳﺎ. ن. ﺑﺎﻳﺪ. ﺑﺎ. ﻛﺴﺐ. آﻣﺎدﮔﻲ. ﻳﺎدﮔﻴﺮی. ﺧﻮد. -. راﻫﺒﺮ ...  ﻃﺮاﺣﻲ. ﺷﺪه اﺳﺖ . روش ﺑﺮرﺳﻲ. : در اﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻘﻄﻌﻲ، آﻣﺎدﮔﻲ. ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮد. -. راﻫﺒ. ﺮ. 473. ﻧﻔﺮ از.  داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن. داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم. ﭘﺰﺷﻜﻲ. رﻓﺴﻨﺠﺎن ﺑﻪ. روش. ﺗﺼﺎدﻓﻲ. ﺳﻬﻤﻴﻪ. ای. و ﺗﻮﺳﻂ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﻴﺸﺮ.
پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران ۲۰۰۱rava20.ir | rava20.irrava20.ir18 فوریه 2017 ... پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران ۲۰۰۱. پرسشنامه یادگیری خودراهبر ...  مفهوم یادگیری خود-راهبر (SDL), مفهومی است که مربیان برای سالهای طولانی آن را مورد  بررسی و بحث قرار داده اند. ... این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری  مشخص و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است. برای مشاهده ...


یادگیری پرسشنامه یادگیرندگان همکاران خودراهبر فیشر خودراهبر ......vazhe.xyz/.../واژه یادگیری پرسشنامه یادگیرندگان همکاران خودراهبر فیشر خودراهبر فیشر  یادگیری خودراهبر پرسشنامه یادگیری پرسشنامه یادگیری خودراهبر از بین آخــــرین و  ... است این پرسشنامه کاملا استاندارد بوده و همراه با پایایی و روایی و شیوه نمره گذاری  سوالات ارائه شده است در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه یداری و  نمایید.
ﺧﻮدراﻫﺒﺮی ﯾﺎدﮔﯿﺮی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺑﺎ ادراک ﻦﯿ راﺑﻄﻪ ﺑ ﯽ ﺑﺮرﺳPDF21 سپتامبر 2012 ... ﮐﻠﯿﻪ ﺣﻘﻮق اﯾﻦ اﺛﺮ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ آﺋﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻓﮑﺮی و. ﻣﻌﻨﻮی ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﺷﯿﺮاز ... ﭘﺲ از ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ رواﯾﯽ و  ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺑﯿﻦ اﻓﺮاد ﻧﻤﻮﻧﻪ. ﺗﻮزﯾﻊ ﮔﺮدﯾﺪ و داده ﻫﺎی ... ﺧﻮدراﻫﺒﺮی. ﯾﺎدﮔﯿﺮی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن رﺷﺘﻪ ﻫﺎی  ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎدار ادراک آﻧﺎن از ﻋﻤﻠﮑﺮد. اﺳﺎﺗﯿﺪﺷﺎن ﺑﻮد .5-. ﺧﻮدراﻫﺒﺮی. ﯾﺎدﮔﯿﺮی  داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺑﺎ ﻣﺤﻞ ﺳﮑﻮﻧﺖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎدار. ادراک آﻧﺎن از ﻋﻤﻠﮑﺮد ...


تاثیر هوش فرهنگی بر یادگیری خودراهبر دانشجویان پرستاری - دوماهنامه ......edcbmj.ir/browse.php?a_id=797&sid=1&slc_lang=fa...1لذا بهمنظور چیرهشدن بر این شرایط، بهجای انتقال مجموعهای از اطلاعات به دانشجویان،  باید آنها را تبدیل به فراگیران خودراهبر نمود که در یادگیری، مستقل و خودمختار و در  زمینه علم و دانش، بهروز باشند. خودراهبری در یادگیری .... آزمون دیگر که مورد استفاده  قرار گرفت، پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر، کینگ و تاگو بود. این پرسشنامه  برای ...
مطالعه تطبیقی کارکردهای سبک تفکر با یادگیری خودراهبر در ......rme.gums.ac.ir/browse.php?a_id=99&slc_lang=fa...1...در مطالعه ای مروری که توسط کمیسیون تغییر و نوآوری در آموزش دندانپزشکی آمریکا  انجام گرفته، چنین بیان شده که یکی از اهداف این کمیسیون، ایجاد بهترین آموزش ها و  تمرینات برای ارتقای ظرفیتهای ذهنی مورد نیاز دانشجویان برای عملکرد کارشناسانه،  شامل: تفکر انتقادی، حل مسئله و خودراهبری در یادگیری می باشد تا در نهایت، فرد پس  از ...


آزمون ساختارعاملی یادگیری خود راهبری در دانشجویان و - مقالات دانشگاهیhttps://profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1037345.htmlلذا شناسایی زمینه ها و بررسی فرایندهای روان شناختی حاکم بر این وضعیت و  ارزشیابی خودراهبری و پیامدهای آن حائز اهمیت است. هدف پژوهش حاضر رواسازی مقیاس  آمادگی یادگیری خودراهبر و بررسی ارتباط آن با انگیزش تحصیلی می باشد. نمونه ای  به حجم 200 نفر (56 درصد مرد و 44 درصد زن) انتخاب شد. ابزارهای مورد استفاده  پرسشنامه های ...
Standardization of Self-directed Learning Readiness Scale for ...Standardization نتیجهگیری : نتایج نشان داد که مقیاس آمادگی برای خودراهبری در یادگیری  Fisher و همکاران ، از روایی و پایایی الزم برای شناسایی قابلیتهای یادگیری  خودراهبر ... 1 هدف این پژوهش ، مقدمه هنجاریابی نسخه اصلی پرسشنامه خودراهبری  در یادگیری با یکی از مفاهیم مهم در یادگیری ، مفهوم یادگیری خودراهبر هدف کمک  به توسعه ابزار ...


ﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ ﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت آﻣPDFﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺎدام. اﻟﻌﻤﺮ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻮرد ﺗﺄﮐﯿﺪ ﻗﺮار. ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﻫﺪف ﮐﻠﯽ اﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ اﺑﻌﺎد  ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﯽ و. ﻣﻬﺎرت. ﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ در ﺑﯿﻦ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﮐﺸﺎورزی داﻧﺸﮕﺎه ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺪرس  ﺑﻮد. روش. ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ. – ... ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﻮد ﮐﻪ رواﯾﯽ ﻇﺎﻫﺮی و ﻣﺤﺘﻮﯾﯽ آن ﺗﻮﺳﻂ ﺗﻌﺪادی از ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ  ﺗﺮوﯾﺞ و آﻣﻮزش. ﮐﺸﺎورزی ﻣﻮرد ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻗﺮار ... ای از داﻧﺶ و اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، ﺑﺎﯾﺪ آن. ﻫﺎ. را ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ  ﻓﺮاﮔﯿﺮاﻧﯽ ...
ﻓﺮاﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ آﻣﺎدﮔﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ، اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش راﻫﺒﺮدﻫPDF16 مارس 2015 ... ﻫﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و ﻓﺮا. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﻪ ﮔﺮوه آزﻣﺎﯾﺶ آﻣﻮزش داده ﺷﺪ. ﺑ. ﺮ روی ﮔﺮوه ﮐﻨﺘﺮل ﻣﺪاﺧﻠﻪ. ای اﻧﺠﺎم ﻧﺸﺪ .  اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش. راﻫﺒﺮدﻫﺎ ﺑﺮآﻣﺎدﮔﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ آزﻣﻮدﻧﯽ. ﻫﺎ ﺑﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﮔﺎﮔﻠﯿﻠﻤﯿﻨﻮ ﺳﻨﺠﯿﺪه ﺷﺪ ... ﺑﺎﯾﺪ.  اﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی. را. ﺑﻪ داﻧﺶ. آﻣﻮزان. ﺧﻮد. ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد ﻣﻬﺎرت. ﻫﺎی. ﺧﻮد آﻣﻮزش دﻫﻨﺪ . واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪی.  راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و ﻓﺮاﺷﻨﺎﺧﺘﯽ،. راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی،. ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ، داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ...


ﻓﺮاﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ آﻣﺎدﮔﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ، اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش راﻫﺒﺮدﻫ - Interdisciplinary Journal ...PDF16 مارس 2015 ... ﻫﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و ﻓﺮا. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﻪ ﮔﺮوه آزﻣﺎﯾﺶ آﻣﻮزش داده ﺷﺪ. ﺑ. ﺮ روی ﮔﺮوه ﮐﻨﺘﺮل ﻣﺪاﺧﻠﻪ. ای اﻧﺠﺎم ﻧﺸﺪ .  اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش. راﻫﺒﺮدﻫﺎ ﺑﺮآﻣﺎدﮔﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ آزﻣﻮدﻧﯽ. ﻫﺎ ﺑﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﮔﺎﮔﻠﯿﻠﻤﯿﻨﻮ ﺳﻨﺠﯿﺪه ﺷﺪ ... ﺑﺎﯾﺪ.  اﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی. را. ﺑﻪ داﻧﺶ. آﻣﻮزان. ﺧﻮد. ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد ﻣﻬﺎرت. ﻫﺎی. ﺧﻮد آﻣﻮزش دﻫﻨﺪ . واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪی.  راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و ﻓﺮاﺷﻨﺎﺧﺘﯽ،. راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی،. ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ، داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ...
*، حسینی اکبر علی سید ، قصر محمدزاده اعظم ، گراوند هوشنگ آهنچیان ...PDF22 مارس 2002 ... پرسشنامه. استاندارد. و. اصل. ی. برا. ی. اندازه. ریگ. ی. آمادگ. یی. ادگ. ری. ی. خودراهبر.  که. توسط. Fisher. و همکاران. یته. ه. شد. و. به. جامعه. علم. ی. معرف. ی. گرد. د،ی .....  پرسشنامه. بود . داده. ها. از. طریق. پرسشنامه. آمادگی. یادگیری. خودراهبری. Fisher. و.  همکاران. جمع. آوری. شد . تجزیه. و. تحلیل. داده. ها. در. این. پژوهش. روایی. محتوا،.


متن کامل (PDF)PDF31 ژانویه 1996 ... ﻫﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮی ﺑﻮد ﻛﻪ رواﻳﻴﺶ ﺗﻮﺳﻂ ﺻﺎﺣﺒﻨﻈﺮان،. رواﻳﻲ ﺳﺎزه. اش ﺗﻮﺳﻂ. ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲ، و  ﭘﺎﻳﺎﻳﻴﺶ ﺗﻮﺳﻂ ﺿﺮﻳﺐ اﻟﻔﺎی ﻛﺮاﻧﺒﺎخ ﺗﺄﻳﻴﺪ ﺷﺪ . اﺑﺰار ﺳﻨﺠﺶ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ در ﺳﻪ زﻣﻴﻨﻪ ... درﺣﺎل ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺑﺎﻳﺪ  ﺑﻴﻨﺶ. ﻧﺎﻓﺬ دروﻧﻲ و ﭼﺸﻢ. اﻧﺪاز ﮔﺴﺘﺮد. ة. ﺑﻴﺮوﻧﻲ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨ. ﺪ. [22]. آﻣﻮزش در. ﻋﺼﺮ. ﺣﺎ. ﺿ. ﺮ، ﺗﺄﺛﻴﺮ اوﻟﻴ. ﺔ.  ﻣﺤﻴﻂ. ﻫﺎی. ﭘﻴﭽﻴﺪ. ة. ﻳﺎدﮔﻴﺮی. را ﺑﺮرﺳﻲ و ﺑﻪ. ﺗﺠﺮﺑﻪ. در ﻣﻲ. آورد و. در اﻳﻦ راﺑﻄﻪ، ...
نقش مدل یادگیری خود راهبر در توسعه کارآفرینی از دیدگاه آموزشگران مراکPDFتوصیفی، همبستگی می باشد که شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از  پرسشنامه صورت گرفته است. ... Fisher et al(. به منظور استفاده از روش های خود راهبر  در آموزش، باید. میزان آمادگی دانشجویان برای خود راهبری در یادگیری. سنجیده شود. این  آمادگی عبارت است از میزان .... الزم و جمع آوری نظرات آنان و اعمال اصالحات موردنظر روایی.


آﻣﻮزان ﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻓﻌﺎل و ﺑﺎورﻫﺎی اﻧﮕﻴﺰﺷﻲ داﻧﺶ ﻧﻴﻤﺮخ ﺗ - مجله مطالعات آموزش و ...PDFﻫﺎ ﺑﻴﺎﻧﮕﺮ رواﻳﻲ ﻧﻤﺮات ﻣﻘﻴﺎس. ﻫﺎی ﻛﺎرﺑﺴﺖ ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻓﻌﺎل و ﺑﺎورﻫﺎی اﻧﮕﻴﺰﺷـﻲ ﺑـﻮد. ﻣﻘﺪار ﺿﺮﻳﺐ آﻟﻔﺎی  ﻛﺮوﻧﺒـﺎخ ﺑـﺮای ﻧﻤـﺮات ﻛـﻞ ﭘﺮﺳﺸـﻨﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺑﺴـﺖ ﻳـﺎدﮔﻴﺮی،. 88/0. و. ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎورﻫﺎی اﻧﮕﻴﺰﺷﻲ،. 80/0. ﺑﻪ  ... ﺑﺎﻳﺪ. ﺑﻪ آن. ﻫـﺎ ﻳـﺎد دﻫﻨـﺪ ﻛـﻪ ﭼﮕﻮﻧـﻪ. ﻣﺤﺘﻮا را ﻳﺎد ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ. (ﭘﺎﻟﻤﺮ. 2. ،. ).2003. ﻧﻈﺮﻳﻪ. ﭘﺮدازان اﻳﻦ ﻧﻮع  ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﻛﻪ ﻳـﺎدﮔﻴﺮی ﻓﺮاﻳﻨـﺪ ﺳـﺎﺧﺘﺎری داﻧـﺶ اﺳـﺖ. (ﻛﺪﻳﻮر،. 1388. ). ﺳﺎﺧﺘﺎرﮔﺮاﻳﺎن داﻧﺶ را ﺗﺎﺑﻌﻲ  از ...
ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺗﺪرﯾﺲ ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﯽ ﺑﺎ اﻟﮕﻮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزش، ﺑﺮ ﯾﺎ - پژوهشی رهیافتی نو در ...PDF19 ا کتبر 2014 ... ﮔﻮاه. اﻧﺘﺨﺎب ﺷـﺪﻧﺪ. ﮔﺮوه. آزﻣﺎﯾﺶ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از. اﻟﮕﻮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزش و. ﮔﺮوه. ﮔﻮاه. از. روش. ﺳـﻨﺘ. ﯽ. در.  12. ﺟﻠﺴـﻪ. ی. 75. دﻗﯿﻘﻪ. ای آﻣﻮزش. دﯾﺪﻧﺪ. ﻣﺪت. اﯾﻦ دوره. ﺷﺶ. ﻫﻔﺘﻪ. و ﻣﺤﺘﻮای آن ﻓﺼﻞ. 6. ﮐﺘﺎب ﻋﻠﻮم  ﺗﺠﺮﺑـﯽ ﺑـﻮد. اﺑﺰار. ﮔﺮدآوری. اﻃﻼﻋﺎت، ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. ی ﺳﻨﺠﺶ ﺧـﻮدراﻫﺒﺮی ﻓﯿﺸـﺮ و ﻫﻤﮑـﺎران (. 2001. )  ﺷـﺎﻣﻞ. 41. ﮔﻮﯾﻪ ﺑﻮد ﮐﻪ رواﯾﯽ آن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻈﺮ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن و ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ آن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺿﺮﯾﺐ.


پژوهش و پرسشنامه استاندارد - مطالب پرسشنامه استانداردabazizi.mihanblog.com/post/category/10/page/41818 فوریه 2017 ... پرسشنامه یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران 2001. مفهوم یادگیری خود-راهبر (SDL),  مفهومی است که مربیان برای سالهای طولانی آن را مورد بررسی و بحث قرار داده اند. SDL ,  یادگیرندگان را به عنوان صاحبان و مدیران مسئول فرایند یادگیری آنها در نظر می گیرد.  SDL , نقش مهم انگیزش و اراده را در آغاز و ادامه تلاش های یادگیرندگان ...
چکیده - آموزش پژوهی - دانشگاه فرهنگیانPDFهای مطالعه و یادگیری با الگوی مدیریت. آموزش به عنوان گروه آزمایش و دانشجویانی با  ویژگی. های همسان به عنوان گروه کنترل انتخاب شدند . در. ابت. دا پرسشنامه. ی.  خودراهبری فیشر. به عنوان پیش. آزمون به دانشجویان هر دو کالس ارائه شد. سپس.  آزمودنی. های گروه. آزمایش به مدت شش جلسه. ی هفتاد دقیقه. ای طبق الگوی مدیریت آموزش  به یادگیری.


جستجوی یادگیری پرسشنامه یادگیرندگان همکاران خودراهبر فیشر ......nosha.xyz/.../اختصاصی از نیک فایل نمونه پرسشنامه یادگیری سازمانی با و پر سرعت . پرسشنامه  حاضر با هدف بررسی متغییر یادگیری سازمانی از پرسشنامه یادگیری سازمانی چیوا و  همکاران، طراحی شده که به صورت فرمت pdf در 14 سوال در اختیار شما عزیزان قرار  گرفته است، لازم به ذکر است این پرسشنامه کاملا استاندارد بوده و همراه با پایایی و  روایی و ...
با پیشرفت درس الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کالس ...PDFپرسشنامه. ادراک از م. حیط. کالس. فراسر، فیشر و مک روبی. ) 4557. (،. راهبردهای  انگیزشی برای یادگیری پینتریچ و دی گروت. ) 4557. (. و ادراک شایستگی هارتر. )  4529 ... کلیدی. باورها. و. رفتارهای. پیشرفت. ، در ارتباط بین. ادراک از محیط کالس و  باورهای شایستگی با پیشرفت. تحصیلی. ،. الزم. است. در. برنامه. ریزی. آموزشی. به.  این.


بررسی تأثیر میدان بازی مجازی بر خلاقیت مشارکتی و پیشرفت ......journal.bpj.ir/?_action=export&rf=summon&issue=111299هدف: این پژوهش با طرح سهبعدی بر آن بود تا تأثیر میدان بازی مجازی را بر ارتقای  خلاقیت مشارکتی و زایایی افکار فراگیران به هنگام یادگیری واژگان انگلیسی در ...  پس از اجرای پیشآزمون با استفاده از پرسشنامة یادگیری خود راهبر فیشر و همکاران ( 2001)، گروه نمونه به طور تصادفی به دو گروه کنترل و آزمایش 25 نفری، تقسیم شدند.
محمدرضا فریدی رابطه اثربخشی تدریس اساتید با خودکارآمدی پژوهشی و ......www.ghatreh.com/.../12 جولای 2017 ... بر این اساس، پژوهش حاضر باهدف بررسی روابط اثربخشی تدریس اساتید با  خودکارآمدی پژوهشی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان انجام شد. ... ابزارهای پژوهش سه  پرسشنامه استاندارد اثربخشی تدریس (صفری، 1390)، خودکارآمدی پژوهشی (بیشک و  همکاران ، 1996) و یادگیری خودراهبر (فیشر و کینگ ، 2010) بودند که روایی ...


The ٍEffect of Training on Problem-Solving Style and Self-Directed ...PDF29 نوامبر 2017 ... کسیدی و النگ (1996) و پرســش نامه ی یادگیری خودراهبر فیشر و همکاران (2001) بود.  ... بنابراین می است که این خود به ارتقای یادگیری خودراهبر و حل مسأله می ... هر فرد  برای عقب نماندن از بقیه باید بیشتر بیاموزد. در این دوران انسان بر پایه ی علم و  دانش نسل های قبلی. دســت به ابداع و خلق دانش جدیــد می زند. این روند.
طراحی فرصتهای یادگیری در آموزش و پرورش - پژوهشی پژوهشنامه تربیتیedu.bojnourdiau.ac.ir/?_action=export&rf=summon&issue...متخصصان آموزشی باید تجارب یادگیری را متناسب با این وضعیت طراحی کنند. ...  باید به خاطر داشت که هیچ گاه یادگیری دانشآموزان به صورت تصادفی اتفاق نمیافتد،  بلکه نتیجه مستقیم تجارب و فرصتهای یادگیری آنان است. ... در این پژوهش جهت جمع  آوری دادهها از پرسشنامه استاندارد یادگیری خود راهبر گاگلیل مینو (1978) استفاده شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی